2007. november 6., kedd

életjel

Mindenki megnyugtatására: még élek :)

Épp egy 5 napos családi mulatságon vagyunk túl, a Balaton mellett voltunk reorganizálódni, masszírozás, este tripla szauna + sör.... jó volt.

Előtte volt még egy érdekes esemény, ugyanis elmentem a pécsi M$ Technet fesztiválra. Ehhez kapcsolódóan egy Windows 2003 R2-es szerveres rendszer beüzemelésén is nagyrészt túl vagyok, csodálatos élmény volt, ahogy jöttek vissza az emlékek, miszerint milyen mulatságos is megerőszakolni a rendszert off-line média segítségével, amikor egy apró szolgáltatást szeretnél éleszteni. Konkrétan a Quota Manager-el küzdöttem, máig is hibákkal száll el az MMC, pedig mindent a leírás alapján csináltam. Elszoktam én ettől az apt-get segítségével... Debian alatt legalább a hálózatról az jön, aminek jönnie kell, nem pedig sorba kell pakolgatni a CD-ket, és összevadászni a feature-pack/service-pack/op.rendszer CD-kről a DLL-eket. Meg ez a hibrid grafikus felület/cmd line küzdelem, iszonyat...

A lényeg, hogy élek...

A következő bejegyzésig:

Nincsenek megjegyzések: