2007. szeptember 12., szerda

Rezervátom

Kissé be vagyunk zárva ebbe a "bitch country"-ba, ami egyszerre elszomorít, és boldogít...
Az m1-en nyomják vasárnap 18:30-kor a Planet Earth (Bolygónk, a Föld) sorozatot, ami a természetfilmek királya/nője. Pro: egy év késésben csodálhatjuk, Contra: HD-ben én nem tudom nézni (bár ha valaki tudja a módját/árát az közölhetné velem)
A másik kedvenc aktuális témám Michael Palin New Europe-ja, Pro: volt nálunk is, rendelhető DVD-n, Contra:
...
Alex Richardson, our superhuman editor and Birmingham City supporter, has to complete the final edits - around 58 minutes per show for BBC1 and a shorter version for foreign sales.
...

Magyarul a nemzetközi verzió rövidebb lesz :( miért jó ez a BBC-nek?

Szóval jó is lenne nyugatabbra élni (ott jár a prémium minőség), meg nem is (legalább itt nem robbantgatnak a terroristák).



Rezervátom
Berendeztem én már a világom
És kirándulok - benne mint egy bölény
Akinek azér' van a rezervátom
Mert úgy szeret lakni, ahogy én

Elsétálok én a kerítésig
Nincs azon túl kedves a szememnek
Ha meg lenne, hát biztos hogy nem olyan
Amit egy ilyen kis világba beengednek


Nincsenek megjegyzések: