2007. július 18., szerda

Brassói aprópecsenye

Nyaralás alkalmával Balatonfüreden egy jobbnak kinéző étteremben a fenn nevezett ételt kívántam (ill. kívántuk) elfogyasztani, aztán már sokadik alkalommal csalódnom kellett :( Zala megyében is jártam hasonlóan - valahogy arrafelé a szakácsok vagy másképp értelmezik a receptet, vagy csak a spórolás teszi, esetleg ez egy szabadon értelmezhető étel, csak a hozzávalók kell, hogy nagyjából stimmeljenek?
Egyébként ahol meg jól csinálják (a húgom, meg Óbudán a Zöld Kapu, pl.) egyezik a módszer. Nekem bejön, a Top10-ben biztos benne van. Minden esetre elhatároztam, hogy ezentúl ha étteremben brassóit rendelek előre megérdeklődöm hogyan készítik.
A hétvégén pedig megtanulom Ancsától a receptet!

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Anyam szerint brassoit nem erdemes etteremben enni. En hallottam mar olyanrol, hogy valaki valahol jot evett (mint Te is), de mintha ez lenne a ritkabb.