2007. július 30., hétfő

Sarkig tár világ

2007. július 10-én számomra kissé váratlanul megjelent Michael Palin Sarkig tárt világ (Pole to Pole) DVD-je, magyarul! Kellemes meglepetés volt a könyvesboltban, pillanatra el is gondolkodtam, hogy mi van?, ezt beszereztem már (a magyarul megjelenteket már mind bespájzoltam), vagy rosszul látok? Aztán Internet közelből ellenőrizve tényleg friss, utólag látom, hogy már jó előre be is harangozták, sőt a megjelenés után is 'hamarosan megjelenik' státuszban maradt...

Egyszer a Spektrumon láttam az Utazás a Csendes-óceán körül utolsó epizódját, aztán valamelyik fórumon olvastam is, hogy a magyar királyin is leadták 1999 körül. Csak azt nem értem, hogy DVD-n hogy-hogy nem adták ki? Talán megvan a szinkron, és a jogtulajdonos nem engedélyezi? Az újraszinkron meg nem kifizetődő? Remélem egyszer ez a DVD is egy hasonlóan kellemes meglepetést fog okozni.
Majd valamikor talán meg is nézem mindegyiket, mert eddig csak bruttó fél órát néztem a tizeniksz lemezből :)

Nincsenek megjegyzések: